اصفهان؛

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سرسبزان صبوری در اصفهان

با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان و هیأت ورزش‌ بیماران خاص و پیوند اعضا روز گذشته اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سرسبزان صبوری در اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به مناسبت روز بنیاد بیماری‌های خاص و روز تالاسمی، اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سرسبزان صبوری به همت مدیریت سازمان ورزش و عوامل آن، مدیریت و هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا و با همکاری انجمن‌های بیماران خاص روز گذشته در هوای آزاد و جذاب طبیعت اصفهان برگزار شد.

در این جشنواره فرهنگی ورزشی، اساتید، بزرگان موسیقی شهر و هنرمندان حضور داشتند؛ در این برنامه غرفه‌های متعدد ورزشی، اعم از دارت، تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، طناب‌کشی و تست‌های مختلف ورزشی و سلامت انجام شد.

در این مراسم به کلیه قهرمان کشور و قهرمانان جهان لوح یادبود داده شد، اعضای تیم ملی و قهرمانان مسابقات آرژانتین و قهرمانان کشور در سال ۹۵ از جمله آن‌ها بودند.

در انتهای برنامه هم تعدادی از خوانندگان در وصف آقا امام زمان سرودند و هنر خود را به نمایش گذاشتند و به ده نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره نیز به قید قرعه جوایزی اهدا گردید، به ۸ نفر، هر نفر یک‌میلیون ریال نقدی و دو نفر، دوچرخه اهدا گردید.

این جشنواره قرار است در چهار مرحله دیگر به مناسبت‌های مختلف به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شود، لازم به ذکر است قهرمانان و اعضای تیم ملی که ۱۴ نفر از اصفهان هستند، در این جشن حضور داشتند که در تاریخ 3 تیر‌ماه سال جاری عازم مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار