هدف سند ۲۰۳۰ مخدوش کردن ارزش‌ها است

امام جمعه موقت کرمان گفت: امضای تفاهم نامه ۲ هزار و ۳۰ نفوذ فرهنگی و پیاده کردن اهداف دشمن برای مخدوش کردن ارزش‌ها است.

امضای سند2030برای مخدوش کردن ارزش هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور در نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی شهر کرمان برگزار شد ، گفت: خنثی کننده اصلی طرح های دشمن مردم ما هستند زیرا دشمن می خواهد مردم نتیجه انتخابات را نپذیرفته ومشکلاتی ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: وظیفه مردم در انتخابات حضور گسترده پای صندوق های رای همراه با بصیرت و آگاهی است
 
عرب پورگفت: اصل انتخابات در کشور نمادی از مردم سالاری دینی است و دشمنان فکر می کنند که انتخابات می تواند چالشی برای نظام باشد و از این طریق می توانند به نظام آسیب بزنند و موجب تفرقه شوند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: وظیفه مجریان در انتخابات هم این هست که انتخابات را در سلامت کامل و در چارچوب ضوابط برگزار کنند و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نیز وظیفه دارند که با هوشیاری کامل از خسارت های برخی افراد جلوگیری کنند و با دقت از امنیت انتخابات مراقبت کنند.
 
حجت الاسلام عرب پور ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان و ولادت دوازدهمین امام شیعیان افزود: امروز روز مستضعفان است و در نام گذاری دیگر روز سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات است .
 
وی با بیان اینکه هر برداشتی که انسان نسبت به ظهور حضرت مهدی داشته باشد منتظر را در جایگاه خاصی قرار می دهد اظهار کرد: برای ظهور نظرات متفاوتی از جمله ظهور تکوینی وجود دارد، که یعنی هر وقت خداوند بخواهد آن حضرت ظهور خواهد کرد که نظر درستی نیست زیرا باید یکسری آمادگی توسط مردم و جامعه فراهم شود.
 
امام جمعه موقت کرمان گفت: در نظر دیگر امام زمان وقتی ظهور می کند که جهان از ظلم، ستم و بیداد پر شده باشد که با آموزه های قرآنی سازگار نیست و دیدگاه دیگر اینست که علت های غیبت را برطرف کنیم تا زمینه ظهور فراهم شود که به تنهایی کافی نیست و باید تشنگان و منتظران واقعی وجود داشته باشند.
 
وی افزود: در نظر چهارم باید با عوامل غیبت مبارزه کنیم و از طرف دیگر سطح معلومات مردم دنیا را بالا ببریم و برای این کار باید اقداماتی انجام شود لذا در مساله ظهور علاوه بر برطرف کردن موانع باید رشد فکری و فرهنگی نیز ایجاد شود و انقلاب ایران جرقه ای برای رشد فکری مردم در این عرصه بود.
 
وی ادامه داد: سه شنبه آینده همزمان با شکل گیری رژیم جعلی اسرائیل در خاورمیانه با حمایت استکبار است و برخی از کشورها ازجمله عربستان سعودی این رژیم را دوست می دانند.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار