سینما در هفته ای که گذشت؛

بستری شدن مشایخی در بیمارستان/بیش از هزار صندلی به سینماها اضافه شد

در این گزارش، رویدادهایی که سینما در هفته گذراند را مرور می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویدادهایی که سینما در این هفته پشت سر گذاشت را مرور می‌کنید.

هزار و چهارصد صندلی به سینمای ایران اضافه شد

در این هفته با آغاز بهره‌برداری سینماهای مجتمع تجاری مگامال واقع در شهرک اکباتان، هزار و چهارصد صندلی و ده سالن به سینما ایران اضافه شد.

جمشید مشایخی در بیمارستان بستری شد

 جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت در بیمارستان بستری شد. او پیش از این هم به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود. 

سام مشایخی پسر استاد مشایخی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امروز پدر برای چکاپ در  بیمارستان بستری شد و حال عمومی ایشان خوب است قرار است بعد از دو آزمایش که دارند جمعه یا شنبه از بیمارستان مرخص شوند.

مدیران جشنواره فیلم کودک و نوجوان معرفی شدند

 علیرضا رضاداد دبیر جشنواره، جمال امید را به عنوان مشاور عالی دبیر، عزت‌الله علیزاده معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی، محمدابراهیم صلواتی فرد مدیر تشریفات، سیداحد میکائیل‌زاده مدیر ارتباطات و امور رسانه‌ای، سیدحسینعلی شهیدی مدیر اجرایی، مریم نقیبی مدیر امور بین‌الملل و محمدرسول صادقی را مشاور دبیر اين دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی کرد.

مصوبات این هفته شورا پروانه نمایش

غلامرضا فرجی گفت: قرارارداد فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در گروه آزادی پس از فیلم «آشوب» ثبت شد.

وی ادامه داد: قرارداد فیلم «پری دریایی» به کارگردانی امیر مسعود آقابابائیان برای اکران در هفته دفاع مقدس ثبت شد. همچنین فیلم «تب سفید قاصدک‌ها» به کارگردانی افشین محمودی، از چهارشنبه بیستم اردیبهشت در گروه آزاد اکران خواهد شد.

فرجی عنوان کرد: قرارداد فیلم مالیخولیا، به کارگردانی مرتضی آتش زمزم برای اکران در بیست و هفتم خرداد ماه ثبت شد.

اکران افتتاحیه‌هایی که برگزار شد

در هفته‌ای که گذشت فیلم‌های «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم، «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار و «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی آئین افتتاحیه برگزار کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.