اعلام آخرین وضعیت ترافیكی جاده های ارتباطی مازندران

رفت و آمد خودروها در محور ارتباطی هراز و سوادکوه نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد : با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، تردد خودروها در محور هراز از مسیر شمال به جنوب از آمل به رودهن یکطرفه و محدوده پارک جنگلی 200کیلومتر و محور چالوس و سوادکوه در محدوده کارسالار به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین است.

رفت و آمد خودروها در محورهای کیاسر و کناره ها به صورت عادی و روان است.

براساس این گزارش از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده های ارتباطی مازندران با بارش پراکنده باران همراه است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راهور مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به اعمال محدودیت ترافیکی در محور كرج - چالوس اشاره کرد وگفت: تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد افزود: با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 امروز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد شد.

وی گفت: رفت و آمد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه 22 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع شد.

پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.