ارومیه؛

اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در آذربایجان‌غربی

مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حسین محمدجانی با اشاره به عملکرد معاونت امور بازرگانی خارجی این سازمان در فروردین ماه سال96 اظهار داشت: در ماه گذشته 234 مورد ثبت سفارش صادر شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر 6 فقره کارت بازرگانی و 6 کارت پیله‌وری صادر و 22 کارت بازرگانی و 12 کارت پیله‌وری نیز تمدید و تعداد صدور کارت مرزنشینی نیز به 20 فقره رسید.

مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در ماه گذشته ضمن مکاتبه با مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تجاری در زمینه وضعیت اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه تجارت خارجی استان، پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی به تشکل‌ها اطلاع رسانی شد.

وی بیان کرد: در همین مدت، اطلاع رسانی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، همایش‌های اقتصادی، میزهای تخصصی کالایی و کشوری، تفاهم نامه‌ها، قوانین جدید،پاویون و نیز اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و بازاریابی صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.