کرمان؛

تولید لباس فرم مدارس ، از جلوه های بارز تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوییه گفت: تولید لباس فرم مدارس در هنرستان ها از جلوه های بارز تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمود بهرامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوییه افزود : همیشه لباس فرم بچه ها یکی از دغدغه های مهمی است که مدیران و خانواده ها را در تصمیم گیری دچار مشکل جدی و تردید می کند.
وی خاطر نشان کرد: همسانی رنگ لباس دانش‌آموزان یک کلاس قانون‌ پذیری، تبعیت‌ پذیری و اجتماعی شدن، را در کودکان پرورش می‌دهد و با وجود این‌که بچه‌ها در طبقات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مختلفی هستند سادگی و برابری را درک می‌کنند و در واقع لباس یکسان سبب همپوشانی اختلاف طبقاتی بین دانش آموزان می شود.
بهرامی تصریح کرد: دانش آموزان با پوشیدن لباس فرم در محیط داخل و خارج مدرسه از افراد غیر دانش آموز متمایز می شوند به طوریکه این لباس به نوعی به دانش آموز نش آموزان هویت اجتماعی می دهد.
وی یادآورشد: از مزایای این طرح می توان به حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی برای آن، برچیده شدن لباس های غربی با واژه های نامناسب، از بین بردن رقابت منفی در تهیه لباس های متنوع وغیره عنوان کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار