هاشمی‌طبا در رادیو پیام:

اصلاح کشاورزی از اولویت‌های ماست/ هجوم 10 میلیون نفر به شهرها طی 10 سال آینده

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران کشوری رنجور خواهد بود و تا 10 سال دیگر 10 میلیون ایرانی به شهرها هجوم خواهند آورد و مسائل اجتماعی جدیدی بروز می‌کند.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (شنبه) طی پیامی کوتاه در رادیو پیام اظهار داشت: پیشینیان مرزهای کشورمان را حفظ کرده‌اند و پس از آن ما به جای حفظ ایران آن را مصرف کرده‌ایم.

وی افزود: آب‌های عمیق چاه‌های ما شور یا خشک شده و 200 دشت حاصلخیز کشور نشست کرده، یک سوم جنگل‌ها نابود شده، فاضلاب‌ها آلوده و تالاب‌ها و دریاچه‌ها به خشکی رسیده و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم علی رغم حفظ مرزها کشور از داخل دچار بیماری سرطان شده است.

هاشمی‌طبا با طرح این پرسش که اگر ایران را حفظ نکنیم چه میراثی به آیندگان خواهیم داد، گفت: ایران کشوری رنجور و سترون خواهد بود و تا 10 سال دیگر 10 میلیون ایرانی به شهرها هجوم خواهند آورد و مسائل اجتماعی جدیدی بروز می‌کند و کشاورزی ما نابود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید ایران را حفظ و ارجمند سازیم، خاطرنشان کرد: استقلال ملی، عظمت و سربلندی ملت ایران که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد حفظ و ارجمندی ایران است تا مردم در آن بتوانند به وظایف خود بپردازند و از آن بهره‌مند شوند.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اصلاح کشاورزی و مدرن کردن آن را جزء اولویت‌ها برشمرد و گفت: باید کاری کنید که روستائیان در روستاها بمانند و به کشاورزی بپردازند و در راه استقلال ملی، عظمت و سربلندی ایران کوشش کنند.

هاشمی‌طبا تاکید کرد: رزمندگان نیروهای مسلح ما همچنان در مرزها نگهبانی می‌دهند و باید به آنان تأسی کنیم و هر یک از ما رزمندگانی در داخل کشور باشیم که چون آنان پاک و میهن خود را حفظ کنیم.

وی افزود: همه مردم باید این احساس رزمنده بودن را با ارائه راه پرافتخار شهیدان در داخل کشور بروز دهند و همواره باید از خود بپرسیم که ما برای ایران چه کردیم نه اینکه ایران برای ما چه کرده است.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران نفت، گاز، خاک، آب، جنگل و رودخانه را برای حیات ما خرج کرده و اینک باید از مام میهن تغذیه و از مرگ آن جلوگیری کنیم. این است ادامه راه رزمندگان و شهیدان و جانبازان در داخل سرزمین مظلوم ایران.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای هاشمی طبا بیشتر بعنوان وکیل مدافع عمل میکند تانامزد