شیراز؛

برپایی نمایشگاه «مهدویت» در لارستان

نمایشگاه «مهدویت» به مدت سه شب در امامزاده میرعلی ابن الحسین(ع) لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدیعقوب مصطفوی مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان گفت: این نمایشگاه به مدت سه شب در تاریخ های 20 تا 22 اردیبهشت ماه به مناسبت نیمه شعبان مصادف با میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) در محل امام زاده برپا شد که علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، نمایشگاه «مهدویت» با ۱۲ غرفه در صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار شد.
 
مصطفوی افزود: از ابتدای ماه شعبان و با آغاز اعیاد و میلاد ائمه اطهار(س) خادمان افتخاری این مکان مقدس با آذین بندی، چراغانی و پخش شیرینی به طور متناوب به استقبال این جشن های نورانی رفتند.
 
وی ادامه داد: برپایی سخنرانی های معرفتی و اخلاقی، مولودی خوانی توسط ذاکرین اهل بیت(ع) و توزیع شیرینی و شربت از جمله برنامه های این حرم مطهر بود.
 
مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با بیان اینکه در این نمایشگاه جهت ترویج فرهنگ مهدوی بصورت رایگان سخنرانی، تصاویر، فیلم  به شکل مجازی پخش و توزیع شد، تصریح کرد: با هدف حمایت از اقتصاد مقاومتی و ترویج صنایع دستی آثار هنرمندان رشته های مختلف با محوریت هنرهای اسلامی در این نمایشگاه راه اندازی شد.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار