با یک چشم به هم زدن ترافیک را دور بزنید +فیلم

کارآفرین و مدیر عامل شرکت های اسپیس ایکس و تسلا ویدئویی جالب از تونل‌های زیرزمینی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

با یک چشم به هم زدن ترافیک را دور بزنید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایلان ماسک، کارآفرین و مدیر عامل شرکت های اسپیس ایکس و تسلا ویدئویی جالب از تونل‌های زیرزمینی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و به کاربران هشدار داده است که به دلیل شتاب سریع و چراغ های چشم زن ممکن است دچار حالت تهوع و تشنج شوید.

در این ویدئو تونل های زیر زمینی گسترده ای بود که ماشین ها توسط سورتمه از نقطه A به B منتقل می شدند. حالا با گذشت کمتر از یک ماه این طرح با یک دوربین واقعی و یک تونل واقعی آزمایش شده است. 

ایلان ماسک با بیان اینکه استفاده از تونل های زیرزمینی در ساعات اوج ترافیک ایده بسیار مناسبی خواهند بود گفت: سورتمه های طراحی شده قادر به جابجایی اتومبیل ها با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت هستند

ماسک ادامه داد؛ جابجایی بین وست وود (دفترمرکزی UCLA) و فرودگاه بین المللی لس آنجلس از طریق سیستم تونل تنها پنج دقیقه طول میکشد، مسافتی که طی کردن آن با ماشین 37 دقیقه زمان میبرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا این ویدئوی جالب را که ایلان ماسک در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است مشاهده نمایید.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.