دستگیری آدم ربایان در کمتر از 48 ساعت در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۳ نفر آدم ربا و آزادی فرد ربوده شده در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ حیدرعلی کیخامقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن جوانی ۳۲ ساله در شهرستان چابهار تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی جهت شناسایی متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. 
 
وی افزود: کاراگاهان پلیس با پایش‌های اطلاعاتی و بررسی و تحقیقات به عمل آمده، مخفیگاه گروگان گیران را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله تعداد چند اکیپ از ماموران به آدرس مورد نظر عزیمت و سه آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند. 

سرهنگ کیخامقدم با بیان اینکه انگیزه آدم ربایان از این آدم ربایی اختلافات مالی و شخصی با فرد ربوده شده بوده، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و توقیف یک دستگاه خودرو از مخفیگاه آدم ربایان، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که متخلفان اقدام به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و خدشه دار نمودن آسایش شهروندان نمایند و در صورت بروز هنجارشکنی و اقدامات غیرقانونی برخورد قاطعی با آنان خواهد شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
سجاد
۰۷:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
این اشرار کثیف رو اعدام کنید تا درسی بشه برای کسایی که میخوان ناامنی ایجاد کنن