دستگیری عامل آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری عامل آدم ربایی در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعلام دستگیری عامل آدم ربایی در ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 60 ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خودرا آغاز کردند. 

وی افزود:ماموران با انجام اقدامات و اشراف اطلاعاتی و با توجه به شناخت کامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی، موفق شدند در کمتر از 24 ساعت، هویت و مخفیگاه عاملین این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کنند. 

جلیلیان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی و طلب 140 میلیون ریالی از گروگان، افزود: آدم ربا پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و تلاش جهت دستگیری سایر آدم ربایان همچنان ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.