خواب گرم مسئولان زیر باد غرورآمیز ساحلی بازان

کاروان تیم سوم جهان در فوتبال ساحلی بامداد امروز در حالی به کشورمان بازگشت که برخی ها در باد غیرت ملی پوشان در خواب ناز بودند.

خواب گرم مسئولان زیر باد غرور ساحلی بازانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خرنگاران جوان؛ کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از کسب مقام سومی و مدال برنز در رقابت های جام جهانی 2017 باهاما، بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره )، در حالی به تهران بازگشت که حتی یک مقام مسئول از وزارت ورزش و جوانان هم، زحمت رفتن به فرودگاه را به خود نداد.
 
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و محمد رضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال تنها مسئولانی بودند که بامداد امروز برای استقبال از ساحلی بازان پر افتخار اما بی ادعای کشورمان به فرودگاه رفتند، که شاگردان میر شمسی به همین موضوع هم راضی بودند.
 
اما عمل دلسرد کننده و ناامید کننده مسئولان ورزش، بامداد امروز در فرودگاه امام بیشتر از این ها به چشم خورد چرا که این افراد نه در روزهای سخت و طاقت فرسای تمرینی حالی از ساحلی بازان پرسیدند و نه در مراسم بدرقه خیلی ساده این تیم حضور پیدا کردند و حالا فقط می توانند، پشت این افتخار بزرگ تیم بزرگ ساحلی پنهان شوند.
 
البته برخی ها هم مشغله کاری فراوان مدیران و مسئولان برجسته ورزش را دلیل نیامدن به فرودگاه می دانند، اما سوال اینجاست که ساعت 1 بامداد کدام مسئول از سئول نشینان مشغله کاری دارد که تیم ملی فوتبال ساحلی باید اینطور غریبانه به کشور وارد شود.
 
جدا از همه این بی مهری ها یک دست مریضاد دیگر باید به پر افتخارترین تیم قاره کهن هم گفت چرا که کاروان این تیم با حجب و حیا و غیرت بالای همیشگی شان اینبار به برخی از مسئولان ورزش لطف کردند و بی سر و صدا وارد کشور شدند تا آقایان از خواب غفلت بیدار نشوند.  

با نگاهی به مصاحبه های ستاره های فوتبال ساحلی خیلی راحت متوجه می شویم که این بازیکنان دل پر از حرفی از توجه مسئولان دارند هر چند که قصد داشتند هیچوقت کسب این افتخار بزرگ را اینطور و با این صحبت های حاشیه ایی بی ارزرش جلوه ندهند.
 
حال تیمی که به جز عنوان سوم تیمی، نماینده شایسته ای از آسیا بود که بیشتر عناوین انفرادی را نیز به خود اختصاص داد، با کوله باری از افتخار، با موج عجیبی از بی توجهی ها از سوی مسئولان ورزش مواجه شده است، و با همه این اوصاف، اعضای این تیم هنوز دلخوش به حمایت نصفه و نیمه فدراسیون نشین ها  چشم به اینده دارند.
 
به هر حال، مردانی که به قول خود در زمان قبل از اعزام مبنی بر ایستادن روی یکی از سکوهای جهانی عمل کرده اند، شغلی که ندارند هیچ، حتی برای گرفتن پاداش هم باید به قول رئیس فدراسیون با آنها مذاکره شود.

باز هم جای شکرش باقی است که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد فوتبال زیر پرچم ساحلی و سالنی نفس کشید و ادامه حیات داد.
اما باور کنید این افتخار فقط در ایران مورد بی توجهی قرار می گیرد آن هم افتخار سکو نشینی در یک رشته تیمی...
 

 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار