اهواز؛

آتش این بار به جان پاساژ کربلایی اهواز افتاد

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: آتش سوزی در پاساژ کربلایی اهواز که بر اثر ته سیگار یکی از شهروندان ایجاد شده بود، به موقع خاموش شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مقصود حق شناس ،مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: روز شنبه ساعت 20:46 دقیقه شب شهروندان با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در پاساژ کربلایی بازار کاوه اهواز را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از دریافت خبر بلادرنگ به محل حریق اعزام  و چهار دقیقه بعد خود را با کلیه تجهیزات امداد نجات و اطفاء حریق در محل حاضر شدند. پس از حضور نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مشاهده شد که مقداری زباله درون راهرو پاساژ قرار داشته که به دلیل بی احتیاطی یکی از شهروندان پس از استعمال سیگار، ته سیگار خود را که نیمه روشن درون سطل زباله انداخته بود باعث حریق شده است.

حق شناس عنوان کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز حریق به موقع خاموش و از سرایت آتش به سایر طبقات، قسمت های دیگر پاساژ و مغازه ها جلوگیری شد و نکات لازم به صاحبان مغازه ها داده شد.

خوشبختانه با تلاش آتش نشانان در این حادثه شهروندی آسیب ندید.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.