قزوین؛

انتخابات ۹۶ در برنامه‌های صدا وسیمای مرکز قزوین

برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین، شبکه قزوین با ویژه برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری ضمن آگاهی بخشی به مردم برای حضور در انتخابات نقش بسزایی در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، برگزاری انتخابات سالم و ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای حضور گسترده در انتخابات دارد.
 
معصومی فر افزود: بی طرفی، چند صدایی بودن، کمک به مردم برای انتخاب اصلح، تبیین و نشر رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات و تکالیف مردم، تنوع و نشاط در برنامه سازی، حضور مردم در برنامه‌ها و شنیده شدن صدای مردم از رسانه‌ی استانی، از اهداف و راهبردهای مهمی است که صدا و سیمای مرکز قزوین در تولیدات خود به آن‌ها توجه جدی داشته و دارد.
 
وی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی رادیو قزوین افزود: رادیو قزوین ویژه برنامه‌های «روبه فردا» و «در مسیر روشنی» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین نگاهی به انتخابات ادوار مختلف پخش می‌کند که علاوه بر این ویژه برنامه ها، رویکرد سایر برنامه‌های رادیو قزوین هم معطوف به انتخابات است.
 
 مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: ویژه برنامه‌ی «در مسیر روشنی» هر روز ساعت ۱۹ و چهل دقیقه به مدت ۳۰ دقیقه و ویژه برنامه‌ی «رو به فردا» روزهای زوج ساعت ۱۱ و چهل و پنج دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه از رادیو قزوین پخش می‌شوند.
 
 معصومی فر گفت: ویژه برنامه‌ی تلویزیونی «مسیر» روزهای شنبه بعد از بخش خبری ۲۰ سیما به مدت حدود ۶۰ دقیقه پخش و روزهای سه شنبه هم بعد از خبر ۲۰ سیما بازپخش می‌شود.
 
 معصومی فر همچنین افزود: سیمای مرکز قزوین تیزر، نماهنگ و زیرنویس هایی مرتبط با انتخابات را بصورت مستمر پخش می‌کند.
 
وی در ادامه اضافه کرد: واحد خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش خبری رویدادهای انتخابات و جلسات ستاد انتخابات، یک بسته‌ی مجزا مشتمل بر تریبون آزاد، تهیه گزارش انتخاباتی از روستا‌ها و شهرهای استان، اخبار شنیده‌ها از تبلیغات نامزدها، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و گفتگوی ویژه‌ی خبری را پیش بینی کرده و در دستور کار قرار داده است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار