صوفی زاده: قرارداد خانم ها با قرارداد آقایان متفاوت است/برای انتخاب مربی بانوان از کی روش هیچ مشورتی نگرفته ایم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد خانم ها با قرارداد آقایان متفاوت است و معتقدم رقم‌هایی حتی بین 20 تا 25 میلیون تومان هم وجود داشته است.

صوفی زاده:قرارداد خانم ها با قرارداد آقایان متفاوت است/برای انتخاب مربی بانوان از کی روش هیچ مشورتی نگرفته ایملیلا صوفی زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امسال حدود 10 تیم در زمینه بانوان سرمایه گذاری کرده بودند و ما قبلاً جشن قهرمانی آنها را در اصفهان و شیراز تدارک دیده بودیم. 7 سال اقلامی را از طرف فیفا با پیگیری فدراسیون فوتبال به فوتبال بانوان می‌دهیم و امروز خواستیم این کار را انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: تجهیزات ورزشی در قالب پوشاک ورزشی و بقیه اقلام را به آنها دادیم. اجناسی که دادیم، اجناس فیفا بوده است و یک برند معتبر است.
 
صوفی‌زاده در خصوص اینکه لیگ بانوان از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: لیگ بانوان طبق روال هر سال از اواخر شهریور آغاز خواهد شد و تا اسفند ماه هم ادامه دارد.البته این موضوع بستگی به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت ها دارد. سال قبل چیزی حدود 12 تیم در این مسابقات حضور داشتند اما امسال متاسفانه 2 باشگاه به دلیل منابع مالی و مدیریتی ضعیف مجبور شدند از رقابت های لیگ کناره گیری کنند.
 
وی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان خانم، بیان کرد: این موضوع را بهتر است مسئولان باشگاه ها پاسخگو باشند، اما به‌ هر حال قرارداد خانم ها با قرارداد آقایان متفاوت است.معتقدم رقم‌هایی حتی بین 20 تا 25 میلیون تومان هم وجود داشته است، اما به‌هر حال من قبول دارم مبلغ قراردادها کم است و می‌بایستی بیشتر از این ها باشد، چون لیاقت زیادی در بین بازیکنان خانم جود دارد.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در باره این که فوتبال بانوان بعد از 2 سال تعطیلی مجدداً آغاز شد و اینکه چه برنامه‌ای برای فوتبال خانم‌ها دارید،گفت: باید از مسابقات توسط کمیته فنی، ارزیابی صورت بگیرد. ضعف‌ها و قوت‌ها مشخص شده اما این یک واقعیت است تا زمانی که مسابقات به طور رسمی آغاز نشود، نمی‌توانیم انتظار معجزه داشته باشیم.باید بگویم در برنامه‌های من این موضوع باید رعایت شود که تیمی را راهی مسابقات کنیم که بتواند از عهده مخارج خود بربیاید. درباره مربی خارجی هم باید بگویم که این موضوع هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد اما اینکه بگوییم صد درصد خواهد بود،این‌طور نیست.ما تاکنون رزومه‌های متعددی را از کشورهای ایتالیا و اسپانیا گرفته‌ایم،اما رقم‌هایی که از ما درخواست کرده‌اند، متفاوت است.
 
صوفی‌زاده درمورد اینکه آیا از کارلوس‌ کی‌روش مشورت گرفته‌اید یا خیر، افزود: خیر،تا الان هیچ صحبتی را در این مورد با کی روش انجام نداده ام.
 
وی در پایان درباره فوتسال بانوان که در تورنمنت روسیه شرکت کرد،خاطر نشان کرد: باید تاکید کنم تیم بانوان به حال خودش رها نشده و ما اردوهای مستمر و شبانه روزی زیادی را برای این تیم تدارک دیده ایم اما واقعیت این است همگان اطلاع دارند که در عرصه فوتبال تیم های روسیه و اسپانیا تیم‌های دوم و سوم دنیا هستند و ما در جایگاه هفتم دنیا هستیم. دوره‌های قبل هم همین منوال وجود داشت و ما نباید از این تیم انتظار معجزه داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار