میرسلیم در جمع نمازگزاران کرمانی:

حضور در کنار صندوق ها نشانه اقتدار ماست

سید مصطفی میر سلیم گفت: حضور در کنار صندوق های رأی، نشانه اقتدار ماست و ما باید در ایجاد این اقتدار مشارکت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد طفلان مسلم، خیابان شهید رجایی (خورشید) شهر کرمان در جمع مردم افزود: ما باید با استفاده از حق مهم و اساسی خود در انتخابات حضور یابیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

میرسلیم افزود: اگر پای صندوق های رأی حضور پیدا کنیم کسی نمی تواند به ما ایراد بگیرد و در واقع می توان گفت کسی جرات نمی کند به مردم تعرض کند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را نشانه ی برنده بودن نظام جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: نباید در انتخاب اشتباه کنیم، چرا که در حقیقت 4 سال سرنوشت خود را تعیین می کنیم.

میرسلیم به 4 سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در این 4 سال، چقدر گرفتاری داشته ایم، چقدر مردم در مضیقه و چقدر جوانان بیکار بوده اند، در واقع خیلی مصیبت داشته ایم و عمده ی آن به بیکاری برمی گردد.

وی یادآور شد: یک انتخاب غلط سبب شد، فرصت ها را از دست بدهیم، ما باید سراغ افرادی برویم که وقتی قسم می خورند پای قسم خود بایستند، البته من ناامید نیستم ما جبران می کنیم.

میرسلیم به وظایف نامزدهای انتخاباتی اشاره و تأکید کرد: باید در بین مردم باشیم و مشکلات آنها را شناسایی کنیم، در واقع هر کس قسم خورده است باید به وظیفه خود عمل کند، دنبال حقوق و مزایا نباشد و تنها به مردم خدمت کند.

این نامزد ریاست جمهوری خطاب به مردم گفت: کسی را انتخاب کنید که همراه رهبری باشد، کسی که اجرا کننده باشد و فتنه گران را عزیز خود نداند.

میرسلیم افزود: باید خدا را شکر کنیم که با پرچم داری امام، طاغوت را سرنگون کرد و جنگی را که به ما تحمیل شد به کمک خود مردم، تبدیل به یک پیروزی کرد، باید خدا رو شکر کنیم که جریانات فتنه را از سر ما برداشت.

وی توصیه کرد: سراغ افرادی نروید که اسلام و ارزش های آن را مسخره می گیرند، کسانی که ایادی وهابیت را محترم می شمارند، آنان که اعتقادی به برنامه ندارند.

میرسلیم خاطرنشان کرد: برنامه پنجم را که جمع بندی می کنیم، می بینم 40 درصد اجرا نشده است، قانون عفاف و حجاب را اجرا نکرده اند، طرح جامع تحول آموزش و پرورش را اجرا نمی کنند، چرا یک کلمه حرف از مبارزه با ظلم و فساد نیست، یک کلمه از مبارزه با آمریکا نیست، چرا دفاع از مظلوم نیست؟

وی تصریح کرد: سراغ کسی نروید که فکرش این است که قوانین را اجرا نکند، این می شود بیچارگی مردم، سراغ کسی نروید که عاشق رابطه با آمریکا باشد.

میرسلیم یادآور شد: 70 سال است آمریکا تا جایی که توانسته به ایران ضربه زده و از ایران سواستفاده کرده است، هم اکنون هم انگار نه انگار که دوسال و نیم مذاکره صورت گرفته، تاکنون هیچ اقدام مثبتی انجام نداده اند و تازه برخوردشان نیز بدتر هم شده است.

این نامزد ریاست جمهوری با اعلام اینکه با خود ذلیلی نمی توان به موفقیت رسید، اظهار داشت: از آمریکایی ها نباید توقع کمک داشته باشیم، مردم در زمان جنگ با اتکا بر خود توانستند پیروز شوند و اکنون باید بجای اتکا به بیگانگان به مردم و جوانان متکی بود.

وی ضمن ابراز نگرانی از ارتباط با آمریکا افزود: چقدر خفت و ذلت دارد اینکه آب خوردن ما هم به دست امریکا و رابط آنها باشد، تجربه ثابت کرده آمریکا نوکر می خواهد.

میرسلیم به حضور مثبت گرایانه ی جوانان در عرصه ی خدمت اشاره و خاطرنشان کرد: انرژی هسته ای و پیروزی در هوافضا با حضور جوانان محقق شده است، این در حالیست که آمریکا کمک می کند به شرط اینکه مثل موم در برابر آنها باشیم، نگوییم چرا به مسلمانان ظلم می شود و همه چیز را فراموش کنیم، از اعتقادات غافل و تسلیم آنها شویم.

وی تصریح کرد: نباید سراغ کسانی بروید که بیت المال را ابزار تبلیغات انتخابات خود می کنند.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد: اگر رییس جمهور شوم، مو را از ماست بیرون می کشم، حساب ها را مشحص می کنم و به مردم ابلاغ می کنم.

میرسلیم بیان داشت: نباید به کسانی رأی بدهیم که خودشان و نزدیکانشان دنبال دلالی هستند، ما آمده ایم به مردم خدمت کنیم، نه جیب خودمان را پر کنیم.

وی بیکاری را سر منشاء بسیاری از مفاسد دانست و یادآور شد: این معضل، مشکل اجتماعی و فرهنگی ایجاد می کند و در واقع انسان بیکار عامل اعتیاد و جرم است.

میرسلیم اظهار داشت: هنر این است که کار مردم را درست کنند، کار نباشد مردم دچار مشکل می شوند، واقعاً حق این مردم نبود که 4 سال کارشان به عقب بیفتد.

این نامزد ریاست جمهوری افزود: در مجموع کسی را انتخاب کنید که تجربه کار داشته باشد و کار اجرایی کرده باشد، اشتباهاتش را سر مردم خراب نکند، کسی که ضمن داشتن آگاهی، اخلاق این کار را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار