آیا بازیگر معروف می‌خواهد جای ترامپ را بگیرد؟ +تصاویر

از صحبتهای این هنرپیشه سرشناس به نظر می‌رسد که رویای ریاست جمهوری در سر دارد.

آیا بازیگر معروف می‌خواهد جای ترامپ را بگیرد؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دووین جانسون بازیگر مشهور سینمای جهان معروف به راک که در هشتمین قسمت فیلم بسیار پر فروش، جنجالی و پر سر و صدای  «سریع  و خشن» به ایفای نقش پرداخته ، اخیرا صحبتهایی کرده که می توان از آنها اینطور برداشت کرد که در آینده ای نه چندان دور به رئیس جمهور شدن فکر می کند. 

وی در پی یادداشت ویژه ای که پیتر برگ کارگردان موفق مبنی بر رئیس جمهور شدن او در آینده نوشته بود اظهار کرد: از سال قبل که در نشریه ها از من به عنوان کاندیدای مناسب ریاست جمهوری یاد شد حقیقتا خودم هم به این فکر افتادم و بعید نیست که دست به چنین اقدامی بزنم.

گفتنی است درآستانه انتخاباتی که ترامپ در آن پیروز شد از جانسون درخواست شده بود تا از طرف کمپین های انتخاباتی به خاطر نفوذ و تاثیری که بر مردم دارد سخنرانی هایی جهت دار انجام دهد که او قبول نکرده بود.دلیل جانسون برای مخالفتش این بود که نمی خواست از محبوبیت خود دران موقعیت به نفع حزبی خاص سوء استفاده کند. گفتنی است، این هنرپیشه سال پیش یکی از 100 چهره تاثیر گذار مجله تایم شد.

همچنین در این زمینه مشاهده کنید:




آیا بازیگر معروف می‌خواهد جای ترامپ را بگیرد؟

آیا بازیگر معروف می‌خواهد جای ترامپ را بگیرد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.