یزد؛

همکاری یکهزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ابرکوه

بیش از یکهزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه مشارکت و همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید نبی رسولی فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات ابرکوه  با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات بانشاط و سالم مهیا و فراهم است گفت: بستر لازم برای حضور حداکثری درانتخابات در کمال امنیت و آرامش مهیا شده است.

وی بابیان اینکه مردم این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری در روز 29 اردیبهشت ماه آمادگی کامل دارند افزود: نظام ما مبتنی بر جمهوریت و اصل دموکراسی است و نشانه بارز آن انتخابات و مشارکت مردم در آن است.

رسولی باتاکید براینکه مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات و صیانت از رأی مردم حق الناس است تصریح کرد: صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین وظیفه ذاتی واصلی عوامل اجرایی در فرایند برگزاری دو انتخابات پیش روست. 

فرماندار ابرکوه بابیان اینکه انتخابات حماسه سیاسی و مظهر آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: مردم باحضور حداکثری خود درانتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

رسولی بابیان اینکه 31 هزار نفر در شهرستان ابرکوه واجد شرایط رای دادن هستندافزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار درحوزه انتخابیه این شهرستان درنظر گرفته شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.

ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار