مهمترین اخبار گروه اجتماعی در 25 اردیبهشت؛

از فرصت 5 روزه واجدان شرایط اعزام به حج تا آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه

در این بسته خبری به مهمترین رویدادهای 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.

از فرصت 5 روزه واجدان شرایط اعزام به حج تا آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از موکول شدن رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان به بعد از انتخابات تا محدود بودن سم برای صادرات، از مهمترین بحث‌های روز گذشته (دوشنبه25 اردیبهشت ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری گفت: بررسی لایحه حمایت از کودکان در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد و بعد از برگزاری انتخابات در دستور کار قرار می گیرد.


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: آخرین مهلت درخواست صدور شناسنامه برای شرکت در انتخابات، پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه است.


در دنیای نرم‌افزاری امروز، ویروس یک نوع از بدافزار است که در اغلب مواقع بدون اطلاع كاربر اجرا شده و تلاش می‌کند خودش را در یک کد اجرایی دیگر کپی‌ کند.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم اکنون آپارتمان های بزرگی که در شمال شهر تهران ساخته می شود در طبقات منفی خود استخرهای بزرگ ساخته اند که عمده آنها با آب شرب پر می شود.



معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: واجدان شرایط اعزام به حج از 24 اردیبهشت ماه تا 5 روز فرصت دارند تا با انتخاب کاروان ثبت نام خود را قطعی کنند.



مدیرکل دفتر حیات وحش و آبزیان آب های داخلی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آنچه در حال حاضر به عنوان منبع زیستی در طبیعت وجود دارد بسیار محدود است و نمی توانیم جانوران سمی را شکار و سم از آن استحصال و هر مقدار پادزهر از آن تولید و صادر کنیم.



معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: کارپینو تنها آپ موبايلی مجاز در حوزه جابجايی مسافر در مجموعه تاكسيرانی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار