ساری؛

چاپ کتاب شاعران اشرف

کتاب شاعران اشرف به عنوان نخستین کتاب گردآوری شده از مجموعه اشعار شاعران یک شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر چاپ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: چاپ کتاب شاعران اشرف به عنوان پایلوت در زمینه نخستین کتاب گردآوری شده از مجموعه اشعار شاعران یک شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر صورت گرفت و در میان ادارات ارشاد استان مازندران رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی افزود: بخشی از هزینه چاپ این کتاب از اعتبار اداره کل ارشاد مازندران تامین شد و به زودی چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: مراسم رونمایی کتاب شاعران اشرف و ١٧ عنوان کتاب دیگر از انتشارات اشرف البلاد با حضور مدیرکل ارشاد مازندران به زودی برگزار می شود.

مسعود فلاح افزود: نویسندگانی که کتاب آن ها در زمینه های فرهنگ بومی، پژوهشی، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، نماز، عفاف و حجاب باشد می توانند از کمک هزینه کمیته خرید کتاب استان مازندران بهره مند شوند که البته اگر ناشر کتاب مازندرانی باشد مورد حمایت کمیته خرید کتاب قرار می گیرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار