مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد؛

عضویت رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی در تمام کتابخانه های عمومی استان ایلام

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت:بازنشستگان تامین اجتماعی در تمام کتابخانه های عمومی استان ایلام رایگان می توانند عضو شوند.

عضویت رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی در تمام کتابخانه های عمومی استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بمناسبت هفته کتاب و به جهت استفاده شهروندان در ارتباط با دسترسی به منابع مرتبط با تامین اجتماعی و خدمات این سازمان تاثیرگذار در جامعه که رفاه و امید در آینده را در جامعه دنبال می کند برای اولین بار در کشور قفسه کتاب تامین اجتماعی در کتابخانه مرکزی ایلام راه اندازی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام افزود: توجه به تاثیر مثبت کتاب و افزایش سرانه مطالعه و در دسترس بودن منابع مرتبط با حوزه تخصصی از اهداف تشکیل این قفسه در کتابخانه مرکزی ایلام است.

وی یادآورشد: تامین چندین جلد کتاب برای منبع مطالعاتی این قفسه نشانه غنی بودن منابع قفسه تامین اجتماعی در کتابخانه مرکزی استان ایلام است که امیدواریم مورد توجه و استفاده شهروندان و اهل کتاب و مطالعه قرار گیرد.

ملکشاهی ایجاد فرهنگ کتابخوانی و تقویت سرانه مطالعه و ترغیب خانواده ها به قرار دادن کتاب در سبد خرید خود را وظیفه همگانی دانست و ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام که خانواده بزرگ و مهم بازنشستگان و مستمری بگیران را دارا بوده است برای ترغیب به مطالعه کتاب این اقدام را انجام داده است.

وی اضافه کرد: در تفاهمی با اداره کل کتابخانه های استان ایلام نیز کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان ایلام برخوردار شده اند.

انتهای پیام/ د

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.