تشریح برنامه های هفته کتاب در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب پرداخت.

تشریح برنامه های هفته کتاب در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران خودآموز، در نشست مشترک با کتابخانه های استان و جمعی از ناشران اظهار کرد: برنامه های امسال هفته کتاب با برنامه ریزی بهتری صورت خواهد گرفت و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین اهداف برنامه‌های هفته کتاب در این استان خواهد بود.

وی، با بیان اینکه برنامه های هفته کتاب از ٢٤ آبان تا یکم آذرماه امسال در استان ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: در این ایام که به ‌نام هفته کتاب نامگذاری شده برنامه‌های متنوعی به اجرا در می‌آید.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، اظهار کرد: تلاش در جهت افزایش فرهنگ مطالعه به جهت رشد و توسعه فرهنگی استان ایلام با نگاه ویژه مورد توجه هفته کتاب و کتابخوانی است و به منظور پاسداشت فعالیت نویسندگان و مولفان حوزه کتاب به ویژه در زمینه فرهنگ اصیل بومی و محلی از پیشکسوتان این حوزه تجلیل و تقدیر به عمل می آید.

 

خودآموز بیان کرد: همچنین از نویسندگان فعال به ویژه در حوزه کودک و نوجوان و آثاری که در سال جاری چاپ و منتشر شده است تجلیل خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، نیز با تاکید بر جلوگیری از موازی کاری از سوی دستگاه های فرهنگی، گفت: اجرای برنامه های مشترک هفته کتاب نقطه عطفی برای جلوگیری از هزینه های مضاعف و موجب تجمیع برنامه های فرهنگی و کیفی سازی آنها خواهد شد.

 

مراد جلیلیان، افزود: هفته کتاب بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ کتابخوانی است و از این رو نهادهای فرهنگی با هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر برنامه های هفته کتاب را به صورت مشترک و با انسجام و همبستگی پیش ببرند.

 

انتهای پیام/ع

برنامه های هفته کتاب در ایلام

برچسب ها: کتابخوانی ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.