بجنورد؛

کشف بیش از 147 کیلو مواد مخدر

بیش از ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در عملیات مشترک و جداگانه با پلیس خراسان رضوی و پلیس یزد موفق به کشف ۱۴۷ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با هویت مشخص به همراه همدستش در زمینه تهیه مواد مخدر از استان های جنوبی و توزیع آن در استان های شمالی فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در تحقیقات مأموران، مشخص شد فرد مورد نظر قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر با کامیون از زاهدان به خراسان رضوی شهرستان سبزوار را دارد، تصریح کرد: اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با هماهنگی، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به شهرستان سبزوار اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران با استقرار در محور سبزوار- شاهرود پس از ساعت‌ها گشت زنی و مراقبت موفق به شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر شدند، گفت: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰۰ قوطی نوشابه کوچک حاوی ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی همچنین در عملیات مشترک دیگر با پلیس استان یزد در محور اردکان به نائین مقدار ۱۹ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

سردار مظاهری افزود: در این دو عملیات چهار متهم دستگیر، دو دستگاه کامیون و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.