چالش شاگردان ولاسکو در لیگ جهانی 2017 / کار سخت آرژانتین در غیاب کونته!

تیم ملی والیبال آرژانتین این روزها خود را برای مسابقات لیگ جهانی 2017 آماده می‌کند؛ مسابقاتی که چندان هم برای این تیم آسان نیست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال آرژانتین امسال، دومین حضورش در سطح یک مسابقات لیگ جهانی تجربه می‌کند. آرژانتینی‌ها در شرایطی پا به این دوره از مسابقات لیگ جهانی خواهند گذاشت، که حریفان سرسختی را پیش رو دارند.  

شاگردان ولاسکو در لیگ جهانی 2016 مقابل تیم های فرانسه، روسیه و صربستان نتایج خوبی کسب کردند اما در نهایت از رسیدن به فینال بازماندند. آن‌ها پس از لیگ جهانی راهی ریو شدند و در مسابقات المپیک حضور پیدا کردند.

تیم ملی آرژانتین که یکی از حریفان ایران در مرحله نخست لیگ جهانی است، در این دوره از رقابت‌ها ستاره قدرتمند خود، «فاکوندو کونته» را در اختیار ندارد. این بازیکن به منظور استراحت جسمی و روحی یک سال از حضور در مسابقات ملی انصراف داده است و ولاسکو بدون شک از غیبت ستاره تیمش ضربه خواهد خورد.

با این حال آرژانتینی‌ها از انگیزه زیادی برخوردارند و در تلاش خواهند بود با بهره‌‌گیری از بازیکنان جوان و یکدست خود نتایج بهتری نسبت به لیگ جهانی 2016 کسب کنند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در هفته نخست لیگ جهانی در شهر کوردوبا میزبان برزیل، صربستان و فرانسه است، در هفته دوم به کازان روسیه سفر خواهد کرد و به مصاف روسیه، فرانسه و بلغارستان  می‌رود. هفته پایانی مرحله مقدماتی را هم در ایران سپری خواهد کرد و با تیم‌های ایران، صربستان و بلژیک دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایران ۰۳ آراژانتین
آخرین اخبار