یزد؛

انصراف 314 نفر از داوطلبان شوراها دریزد

تعداد داوطلبان انصرافی شوراها به 314 نفر رسید.

انصراف 314 نفر از داوطلبان شوراها دریزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد علی طالبی رییس ستاد انتخابات استان یزد، مجموع تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در این استان را سه هزارو 470 نفر اعلام کرد و گفت: تا صبح امروز چهارشنبه314 نفر انصراف داده اند که 150 نفر مربوط به شوراهای شهر و 164 نفر مربوط به شوراهای روستایی است.

طالبی افزود: از آمادگی کامل مسوولان و دست اندرکاران ذیربط برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند خبر داد و افزود: اقلام انتخاباتی به ازای هر شعبه توزیع شده و عوامل انتخابات، آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به برخی تخلفات تبلیغاتی در استان اظهار داشت: تخلفات نسبت به دوره گذشته 30 درصد کاهش دارد.

وی همکاری و تعامل دستگاهها در بحث تبلیغات را خوب توصیف کرد و گفت: هم اکنون فضای خوب و آرامی بر روند تبلیغات و فضای انتخاباتی استان حاکم است.

طالبی با بیان اینکه از ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه تبلیغات، ممنوع است اضافه کرد: تمهیداتی برای جلوگیری از تخلفات ستادهای انتخاباتی در این زمینه پیش بینی شده است.

وی به حساسیت داخلی و خارجی این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم به این موضوع واقف هستند و از این رو مشارکت حداکثری می تواند به رفع موانع و مشکلات فراروی کشور و تحقق یک انتخاب خوب هم در انتخاب ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی کمک کند.

رییس ستاد انتخابات استان یزد، مشارکت مردم در دوره های قبلی انتخاب را در سطح کشور بسیار خوب دانست و یادآور شد: امید است با حضور مردم در صحنه، یزد باز هم در کشور افتخار آفرین شود.

طالبی همچنین مجموع دست اندرکاران انتخابات در استان را 24 هزار نفر اعلام کرد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها 29 اردیبهشت برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.