یزد؛

خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه27اردیبهشت

خبرهای ورزشی امروز چهارشنبه 27اردیبهشت در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 

١-دوره مربیگری Play Tennis (درجه 2) آقایان و بانوان ویژه منطقه 3 و 4 آموزشی کشور در یزد آغاز شد. 

کمیته آموزش فدراسیون تنیس  دوره مربیگری Play Tennis (درجه 2) آقایان را از تاریخ 26 اردیبهشت لغایت 5 خرداد ماه در  یزد برگزار خواهد کرد.

این دوره آموزشی از امروز 26 اردیبهشت ماه در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد آغاز و تا سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت. 

٢-هندبال
نخستین اردوی تیم ملی هندبال جهت حضور  قدرتمندانه در هجدهمين دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسيا و انتخابی جهانی 2019 آلمان - دانمارک  از تاریخ 27 اردیبهشت تا 4 خرداد در قالب دو گروه در استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر برگزار می شود.

 علی حبیبی مربی تیم ملی 51 بازیکن به این اردو دعوت کرد كه نام احسان ابويی بازيكن يزدی تيم توسعه و عمران بافق در اين ليست به چشم ميخورد.

٣-اسامی داوران قضاوت كنندهی بيست و يكمين دوره ی زيبايی اسب اصيل عرب ايران اعلام شد كه بر اين اساس فايت و اگنيك از بلژيك،روتا از ايتاليا و هولشوف از هلند قرار است در مسابقات سه روزه ي اشكذر زيباترين اسب هاي ايران را انتخاب كنند.

گفتنی است اين مسبقات از روز سوم خرداد در اشكذر برگزار می شود.

٤-قضاوت داور يزدی در ليگ برتر فوتسال كشور

سيد علی ميرعبدالهی داور خوش سابقه ی يزدی تست های پيش فصل قضاوت در ليگ برتر فوتسال را گذراند تا بدين ترتيب اين فصل هم در ليگ برتر قضاوت كند.

٥-دور پنجم و اخرين دور ليگ برتر تنيس روی ميز استان فردا در سالن شهيد مديری برگزار می شود كه بر اين اساس دندانسازی فرقانی با فولاد الياژی يزد،هيات تنيس روی ميز مهريز با فولاد الياژی اشكذر و شهيد عاصی زاده اردكان با هيات تنيس روی ميز ميبد پيكار می كنند.

گفتنی است تا شروع تين دور دندانسازی فرقانی،فولاد الياژی يزد و هيات تنيس روی ميز مهريز اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار