گیلان؛

تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان

نشست راهکارهای کنترل قیمت کالاهای مصرفی ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان در نشست ستاد تنظیم بازار بر ضرورت تثبیت قیمت بازار در در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: هرگونه اقدام احتمالی مبنی بر افزایش قیمت یا محدودیت کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان باید به طور جد پیشگیری شود.

محمدعلی نجفی تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی مرتبط با تهیه، توزیع و قیمت گذاری کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را به آمادگی بیش از پیش در آستانه ماه مبارک رمضان فرا خواند.

وی در ادامه با بیان اینکه حفظ شئونات این ماه مبارک، وظیفه ای همگانی است، تصریح کرد: پیشگیری از بروز مشکلات برای گردشگران، بیماران و افراد معذور از داشتن روزه نیز ضرورتی است که باید بدان توجه کرد.

استاندار گیلان با اشاره به راه اندازی و فعالیت بیش از 110 فروشگاه زنجیره ایی در سراسر استان، نقش این مراکز خرید را در کنترل و تثبیت قیمت کالاها قابل توجه دانست.

علی منتظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و علیرضا شعبان نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز در خصوص شرایط تولید، توزیع و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و همچنین حفظ آرامش بازار در ماه مبارک رمضان پیشنهادهای بیان کردند.
 

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.