ساری،

بارگیری ۱۱ هزار تن نفت کوره به مقصد امارات

۱۱ هزار تن نفت کوره به مقصد امارات در بندر امیرآباد بارگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یوسف گران پاشا مدیرکل راه آهن شمال گفت: با به ‌کارگیری ۱۸۸ دستگاه واگن مخزن دار، بیش از ۱۱ هزار تن نفت کوره وارده از ترکمن باشی به مقصد امارات در بندر امیرآباد بارگیری شد.

وی افزود: برخورداری از موقعیت مناسب جغرافیایی خصوصا توریستی و تفریحی و قرار گرفتن در کانون برخی از مهم‌ترین کریدورهای حمل‌ونقل ریلی نظیر ترکمنستان، ایران، اتصال ریلی بندر امیرآباد به شبکه ریلی راه‌ آهن شمال و امتیازات و ویژگی‌ های خاص مازندران سبب شد تا کشورهای همسایه نیز برای ترانزیت بار از ایران به مقاصد مختلف به راه‌ آهن توجه کنند.

گران پاشا از ترانزیت بیش از ۱۱ هزار تن نفت کوره وارده از بندر ترکمن باشی در کشور ترکمنستان به بندر امیرآباد، به سمت بندرعباس جهت حمل به کشور امارات خبر داد و گفت: این میزان بار در دوبازده زمانی ۵ روزه به مقصد حمل می‌ شود.

مدیرکل راه آهن شمال از حمل پنج هزار و ۴۷۶ تن نفت کوره دربازده زمانی اول توسط ۸۴ دستگاه واگن مخزن داربه مقصد خبر داد و افزود: پنج هزار و ۵۴۰ تن دیگر نیز توسط ۱۰۴ دستگاه واگن بارگیری شده و پس از انجام تشریفات اداری در چند روز آینده از بندر امیرآباد خارج خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار