رییس دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

فعالیت پردیس‌های دانشگاهی از ریل خود خارج نشود/ ابلاغیه‌ای برای تعطیلی مراکز پردیس‌ها نداشتیم

رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: پردیس‌ها خوب است که گسترش یابند، مشروط بر اینکه روی ریل خود و با ماموریت خود فعالیت کنند.

احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دلیل بازنگری سیاست‌های پردیس‌های دانشگاهی، دور شدن آن‌ها از مأموریت اصلی خود است.

وی ادامه داد: در واقع ما در حال تدوین راهکارهایی هستیم تا این پردیس‌ها بتوانند بر اساس ماموریت اصلی که از ابتدا برای آن‌ها تعریف شده به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: درباره اینکه آیا امکان توقف پذیرش دانشجو در این پردیس‌ها وجود دارد، گفت: به اعتقاد من پردیس‌ها خوب است که گسترش یابند، مشروط بر اینکه هنگام انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌هایشان از ریل خود خارج نشوند.

معتمدی تصریح کرد: در حال حاضر نحوه پذیرش و فعالیت کردن این پردیس مانند گذشته بوده و تا امروز بخشنامه‌ای از سوی وزارت علوم در این خصوص ابلاغ نشده است.

وی افزود: دستگاه آموزش عالی باید نظارت جدی‌تر بر مراکز تحت عنوان پردیس‌ها که توسط دانشگاه‌های خوب کشور تاسیس می‌شوند، داشته باشد تا در مدار خود ادامه فعالیت دهند.

رییس دانشگاه امیرکبیر یادآورشد: در واقع بحثی در خصوص تغییر در روند فعالیت پردیس‌های این دانشگاه‌ها مطرح شده، اما این مراکز تعطیل نیستند و به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار