مشهد؛

تشدید نظارت ها بر تبلیغات نامزدها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت که تبلیغات نامزدها ممنوع می شود؛ نظارت ها تشدید خواهد شد.

تشدید نظارت ها بر تبلیغات نامزدهابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،سید جواد حسینی در نشست مشترک ستادهای انتخابات و پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان با بیان این که فعالیت ها در فضای مجازی هم رصد می شود؛ افزود: برنامه ریزی برای سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخاب صورت گرفته و  توافق نظر در تمام مراحل از تشکیل ستاد انتخابات و هیات اجرایی و نظارت، ثبت نام نامزدها، بررسی صلاحیت ها و در حال حاضر که فصل تبلیغات است؛ وجود دارد.

وی افزود: روز محدودیت تبلیغات، روز اخذ رای و نیز روزهای پس از آن مواردی است هم دستگاه های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی و هم ستاد انتخابات پیش بینی های لازم را انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در خصوص برکات انتخابات، از جمله کارکرهای آن را ایجاد، انسجام، وحدت، اتحاد، وفاق اجتماعی دانست.

حسینی گفت: با فعالیت خوبی که ستاد یشگیری از جرایم انتخابات داشت و هماهنگی های صورت گرفته، تخلفات رصد و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.

وی در خصوص تمهیدات لازم برای تامین تعرفه و سایر ملزومات و نظارت ها در ستادهای شهرستانی و شعب اخذ رای نیز گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.