کرمانشاه؛

کشف شمش طلا

دو قطعه شمش طلا در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف دو قطعه شمش طلا خبر داد و گفت: شمش‌های طلا از قاچاقچیان شهرستان‌های مرزی در غرب کشور جهت ورود به بازار طلای کرمانشاه خریداری شده است.

علی‌رضا مرزبانی بیان کرد: اکیپ یگان فوریت‌های پلیسی 110 روز گذشته حین گشت‌زنی در حوالی میدان حافظ به یک دستگاه خودروی تیبا که با سرعت بالایی در حال عبور از ماموران بود، برخورد می‌کنند.

وی افزود: ماموران به خودروی موردنظر مظنون شده و دستور ایست می‌دهند، اما راننده خاطی بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه می‌دهد، لذا پس از مدتی تعقیب و گریز با شگرد‌های خاص پلیسی خودرو در نهایت متوقف می‌شود.

مرزبانی گفت: دو قطعه شمش طلا در بازرسی از خودرو که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود،‌ کشف و خودرو نیز توقیف می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر اظهارات فرد دستگیر شده، شمش‌های طلا از قاچاقچیان شهرستان‌های مرزی در غرب کشور برای ورود به بازار طلای کرمانشاه خریداری شده بود.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی و تحویل کالای مکشوفه به اداره کالای قاچاق استان، افزود: همسو با فرامین مقام معظم رهبری با تمام کسانی که با قاچاق کالا و ارز موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شوند با قدرت تمام برخورد می‌‌شود.


انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار