اهواز؛

برپایی بیش از 150 شعبه اخذ رای در اندیمشک

فرماندار اندیمشک از برپایی 184 شعبه اخذ رای انتخابات سال 96 در این شهرستان خبر داد.

برپایی بیش از 150 شعبه اخذ رای در اندیمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان داشت: با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری بیش از ۱۸۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان اندیمشک به فعالیت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز پیشرفت و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و برون مرزی است.

جهانگیری با اشاره به این که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمن را در تضعیف مردم و نظام اسلامی با شکستی سنگین مواجه می‌کند، اظهار داشت: به همین جهت تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در اندیمشک پیش‌بینی شده و با بسیج تمام خدمات مورد نیاز دستگاهای اجرایی و نظارتی، شهرستان آماده برگزاری یک انتخابات پرشور است.

فرماندار شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 330 صندوق اخذ رأی در شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان برای تأمین نیاز شهروندان و سهولت در برگزاری انتخابات پیش بینی و به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: از این میزان صندوق اخذ رأی 302 صندوق ثابت و 37 صندوق سیار بوده و در تمام نقاط شهری و روستایی اندیمشک خدمات مورد نیاز برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، مهیا و آماده سازی شده است.

پیمان جهانگیری اذعان داشت: همچنین  در مجموع، 3 هزار و 300 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری روند انتخابات را در شهرستان اندیمشک بر عهده دارند و با بسیج نیروی انسانی و ارائه آموزش‌های مورد نیاز عوامل اجرایی، زمینه حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی به خوبی فراهم شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری بیش از 2 هزار و 984 شهروند اندیمشکی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی برای نخستینبار در انتخابات شرکت کنند.

جهانگیری با بیان این که قانون مهم‌ترین محور برگزاری انتخابات در کشور است، گفت: داوطلبان انتخابات و نمایندگان آنان در عرصه برگزاری انتخابات، همکاری لازم با دستگاه‌های برگزاری این حماسه مردمی و انقلابی را داشته و در مسیر قانون به حضور پر شور مردم در انتخابات کمک کنند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از رسانه‌های معتبر و قانونی برای اعلام نتایج انتخابات اذعان کرد: مسیر اطلاع‌رسانی نتیجه انتخابات پس از طی مراحل مورد نیاز  مطابق قانون و در کم‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود به همین دلیل شهروندان به شایعه‌ها بی‌توجه باشند و اخبار انتخابات را تنها از رسانه‌های رسمی و افراد صالح و قانونی دنبال کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.