فرمانده انتظامی استان کرمان از تأمین امنیت انتخابات در تمام مراحل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رضا بنی اسدی فر فرمانده ی انتظامی استان کرمان امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق های اخذ رأی با اشاره به اینکه تمامی مقدمات لازم برای تأمین امنیت انتخابات فراهم شده است و تمامی نیروها از روز گذشته در آماده باش کامل به سر می برند، گفت: تا دیروز طرح های امنیتی قبل از انتخابات اجرایی شده است و اکنون نیز طرح های امنیتی حین انتخابات در حال اجراست و پس از پایان رأی گیری طرح های امنیتی ادامه خواهد داشت تا شرایط به وضعیت عادی برسد.
بنی اسدی فر ضمن توصیه به مردم، یادآور شد: هم استانی ها می توانند هر گونه موارد مشکوک را با 110 و همچنین نیروهای مستقر در شعب أخذ رأی در میان بگذارند.
وی با بیان اینکه هیچ مجوزی برای برگزاری تجمع داده نشده است و هرگونه تجمع غیرقانونی است، افزود:هرگونه تجمع بعد از اعلام نتایج غیر قانونی است؛ مگر، آنکه گروه ها زمان، مکان و نحوه ی برگزاری تجمع را به فرمانداری ها اعلام کرده باشند و مجوز دریافت کنند.
فرمانده ی انتظامی استان کرمان آسایش و آرامش عمومی جامعه را اولویت اصلی دستگاه ها و پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در نظم عمومی مقتدارانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.