استاندار شمالی

صیانت کامل از آرای مردم/ در برخورد با تخلفات انتخاباتی کوتاه نمی آییم

استاندار خراسان شمالی گفت:مردم مطمئن باشند که ما با امانت داری کامل، از آرای آنان صیانت می کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی با حضور در مسجد انقلاب بجنورد، رای خود را ثبت کرد. 

 وی افزود: توصیه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به همگان، مشارکت حداکثری در انتخابات بوده و از مردم استان هم می خواهم به تأسی از رهبر انقلاب، از همین ابتدای صبح در شعب حاضر شوند و رأی دادن را به لحظات آخر موکول نکنند.

صالحی رأی مردم را حق الناس خواند و تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که ما با امانت داری کامل، از آرای آنان صیانت می کنیم. 

وی همچنین از حضور 22 هزار عامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات در استان خبر داد.

در برخورد با تخلفات انتخاباتی کوتاه نمی آییم           
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی،صالحی استاندار خراسان شمالی در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان راز و جرگلان،با اشاره به ممنوعیت تبلیغات نامزدهای انتخابات در روز گذشته گفت: در برخورد با موارد تخلف از این ضابطه قانونی به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.   
 
وی افزود: حفظ سلامت، امنیت و قانونمداری برای مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی باشکوه برای ما از هر چیزی مهم تر است و همه دست اندرکاران باید برای تحقق این اهداف نهایت تلاش خودشان را به کار گیرند.   

وی از تلاش های اعضای ستاد انتخابات راز و جرگلان و تمام عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی و انتظامی قدردانی و ابراز امیدواری کرد  با مشارکت بالای مردم استان در انتخابات امروز، حماسه ای دیگر در کارنامه این استان رقم بخورد.                                           

صیانت کامل از آرای مردم/ در برخورد با تخلفات انتخاباتی کوتاه نمی آییم

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.