اهواز؛

کمبود تعرفه در برخی شعب اخذ رای خوزستان

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب کمبود تعرفه در برخی شعب اخذ رای شده است.

کمبود تعرفه در برخی شعب اخذ رای خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی حسین حسین زاده، رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به تقاضای تعرفه بعضی شعب بیان داشت: تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رای توزیع شده ولی چنانچه هر شعبه ای به علت ازدحام زیاد و حضور غیرقابل پیش بینی تقاضای تعرفه کند به سرعت نسبت به تامین تعرفه مورد نیاز اقدام خواهد شد.

وی افزود: گزارش های رسمی فرمانداران و بخشداران سراسر استان از حضور منسجم ، منضبط توام با صبوری و نشاط حکایت می کند و این نشان دهنده حضور حماسی در انتخابات می باشد.

حسین زاده اذعان کرد: با توجه به اینکه هنوز از سوی وزارت کشور مدت زمان اخذ رای تمدید نشده است ولی احتمال تمدید کار رای گیری در استان با توجه به هجوم مردم به شعب اخذ رای وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه مدت زمان رای گیری 10ساعت می باشد اظهار داشت: وزارت کشور می تواند نسبت به تمدید زمان رای گیری اقدام کند.

وی با بی نظیر توصیف کردن حضور مردم در صندوق های اخذ رای خاطرنشان کرد: شکوه و عظمت حضور مردم در انتخابات و بنابر آنچه که خبرنگاران رسانه های گروهی از سراسر استان تهیه و مخابره کرده اند بی نظیر بوده و قابل وصف نیست.

گفتنی است؛ برای انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان 3 میلیون و 650 هزار برگ تعرفه و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین میزان تعرفه توزیع شده که در مجموع بیش از 7 میلیون تعرفه در شهرستان ها توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.