رئوفیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ملت غیور ایران با حضور خود معادلات دشمن را بر هم زدند

عضو جبهه ایستادگی گفت: دشمنان نظام، خیال خام اختراع چند قطبی‌گری و چند پارچگی ایران را در سر می‌پروراندند اما ملت غیور ما معادلات دشمن را بر هم زدند.

ملت غیور ایران با حضور خود معادلات دشمن را بر هم زد
ابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حماسه حضور مردم در روز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: زبان از توصیف شکوه و عظمتی که مردم در این روز تاریخی خلق کرده‌اند قاصر می‌ماند و مایه افتخار ملت بزرگ ایران است که رهبری خردمند و همه جانبه‌گرا دارد که قادر است کشور ایران را همچون یک کشتی در یک دریای متلاطم هدایت کند و دنیا نیز ایران را به خاطر داشتن چنین رهبری و مردمی تحسین می‌کند.

وی افزود: حماسه‌ای که مردم خلق کردند مایه یأس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی ایران و مایه امیدواری دوستداران و آزادای‌خواهان در تمامی دنیا شد و این مشارکت بالایی که به دست مردم رقم خورد باعث شد که در منظر جهانیان با اقتدارتر از پیش بدرخشیم.

رئوفیان بیان داشت: بنده فکر می‌کنم بعد از آنکه ملت شریف ایران در سال 58 جمهوری اسلامی ایران را لبیک گفتند هیچ حضوری مانند حماسه‌ای که در انتخابات 96 خلق شد آن قدر باشکوه نبوده است.

عضو جبهه ایستادگی تصریح کرد: دشمنان نظام، خیال خام اختراع چند قطبی‌گری و چند پارچگی ایران را در سر می‌پروراندند و می‌خواستند که این انتخابات کمرنگ باشد تا به اهداف ننگین خود دست پیدا کنند اما ملت غیور ما معادلات دشمن را بر هم زدند.

وی ادامه داد: امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود و به مدت 4 سال سکان قوه مجریه را در دست می‌گیرد پاسخگوی شکوه بی‌نظیری که مردم آفریده‌اند باشد البته همه ما موظف هستیم که به دولت کمک کنیم برای آنکه بتواند به وعده‌ها و اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

رئوفیان در پایان خاطر نشان کرد: رقابت هر چه که بود تمام شد و آنچه  که اکنون اهمیت دارد همدلی و همگرایی تمامی ملت ایران است و رئیس جمهوری که توسط مقام معظم رهبری حکمش تنفیذ می‌شود در واقع رئیس جمهور همه ملت است و همه باید در جهت تحقق اهداف آن بکوشند البته دولت نیز باید قدر این ملت ارزشمند و بزرگوار را بداند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار