مدیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد:

تجهیز سه هزارو 100 هکتار از اراضی کشاورزی به آبیاری نوین

مدیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از طرح ها و پروژه های صنعتی وطرح های کشاورزی شهرستان لنده بازدید کرد .

تجهیز سه هزارو 100 هکتار از اراضی کشاورزی به آبیاری نوینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛الیاس تاج الدینی در بازید از پروژه های صنعتی و کشاورزی لنده وجود بنیاد علوی در این شهرستان را فرصت بسیار خوبی دانست و گفت :استفاده بهینه از پتانسیل های این بنیاد در مورد زیر ساخت های کشاورزی باید فرهنگ سازی شود و معارض و مشکلات در بین مردم حل  تا باعث فرصت سوزی  نشود.
مدیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد افزود :شهرستان لنده دارای استعدادها و پتانسیل های بسیار خوبی درزمینه پرورش ماهی است و با توسعه این طرح ها در سال آینده  تولید ماهی در این شهرستان از 700 تن به  هزارو 500 تن خواهد رسید.

وی گفت :در سطح استان با توجه به خشکسالی های اخیر که باعث خشک شدن خیلی از مزارع و باغات شد استفاده سی و سه هزار هکتاراز شبکه های آبیاری نوین را در دستور کار قرار دادیم و در سال آینده سه هزارو صد هکتار دیگراز اراضی در سطح استان را به شبکه های آبیاری نوین مجهز می کنیم.

تاج الدینی همچنین در زمینه توسعه گیاهان دارویی بیان کرد : سطح کشت گیاهان دارویی در استان  در سال جدید ازهشتادو هشت به سیصد هکتار خواهد رسید.
وی  در مورد مشکلات پیش روی کشاورزان در مورد تسهیلات بانکی گفت :با مدیران محترم شعب بانکی بانک کشاورزی در استان نشستی خواهیم داشت و این مشکلات پیش روی مرتفع خواهد شد .

 انتهای پیام/غ

 افزایش تولید ماهی در لنده
 

برچسب ها: تسهیلات ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.