نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت:

اجرای 5 طرح اقتصادی بزرگ در گچساران

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج طرح اقتصادی و اشتغالزای بزرگ با یک میلیارد دلار اعتبار در شهرستان نفت خیز گچساران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ غلامرضا تاجگردون در نشست بررسی طرح های عمرانی و اقتصادی گچساران با بیان اینکه پنج طرح اقتصادی بزرگ از محل اعتبارهای وزارت نفت در این شهرستان اجرا خواهد شد گفت: این طرح ها در شورای اقتصاد کشور تصویب شده و براساس برنامه ریزی انجام شده چهاردرصد از درآمد حاصل از این طرح ها پس از بهره برداری صرف مشکلات اقتصادی مناطق نفت خیز می شود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: هم اکنون 100طرح بزرگ عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران در حال اجراست.
وی بیان کرد:از مهمترین طرح های اقتصادی این شهرستان طرح پتروشیمی گچساران با بیش از 52درصد پیشرفت فیزیکی  است که تا خرداد سال 1399 بهره برداری خواهد شد و هم اکنون 820نفر در این طرح مشغول بکارهستند.
تاجگردون با بیان اینکه طرح پتروشیمی گچساران با 20 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا می شودگفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح از ابتدای سال 1396 تاکنون بیش از 15درصد است.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان اینکه فاز دوم پتروشیمی گچساران مجوز دریافت کرده است عنوان کرد: زمین پتروشیمی شماره 2 در این شهرستان آماده شده است و  هم اکنون در حال انجام اخذ مجوزهای زیست محیطی است.
وی طرح بزرگ پرورش شتر مرغ، مجتمع بزرگ گلخانه ای ماهور باشت، آبیاری نوین باغ های دیل،آبرسانی به زمین های دشت لیشتر، انگشترک آبرزی، دژسلیمان و بابا کلان را از دیگر طرح های اقتصادی گچساران عنوان کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 95 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات فراگیر در گچساران بیان کرد: جذب این اعتبارات راهکار خوبی برای توسعه اقتصادی این شهرستان است.
تاجگردون ابراز داشت: اصلاح شبکه فرسوده آب شهری، طرح های هادی روستایی، راهسازی، واگذاری انشعاب های فاضلاب و طرح های بهداشت و درمان از دیگر طرح های مهم در حال اجرای در گچساران است.
انتهای پیام/غ

اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در گچساران

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.