تعداد پیامک بیننده‌ها در برنامه‌سازی خیلی مهم است؛ به دلیل اینکه نشان‌دهنده این است که چه تعداد و از چه طیفی مخاطب داریم.

انتقاد مخاطبان در پیشبرد برنامه‌ها نقش اساسی دارد
محمودرضا قدیریان مجری سیما، در مورد نحوه همکاری خود با برنامه «عصر خانواده» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در عرصه اجرا، عمده فعالیتم با شبکه 5 بوده و حدود یک سال است که با شبکه دو همکاری می‌کنم و «عصر خانواده» سومین برنامه من با این شبکه است.

وی ادامه داد: برای اولین بار با تهیه کننده برنامه «عصر خانواده»، علی کریمی همکاری دارم اما از قبل با او آشنا بودم.
 
مجری برنامه «ساعت 25» تصریح کرد: مدیر گروه خانواده شبکه دو، خانم آشتیانی با دانش خیلی خوبی این برنامه را حمایت می‌کنند و به نظرم این مورد از مهمترین ویژگی‌های موفقیت یک برنامه است.

وی افزود: تعداد پیامک بیننده‌ها در برنامه سازی خیلی مهم است؛ به دلیل اینکه نشان دهنده این است که چه تعداد و از چه طیفی مخاطب داریم و نظرات و انتقاد آنها موجب موفقیت بیشتر برنامه می‌شود.  
 
قدیریان بیان کرد: علی کریمی تهیه کننده «عصر خانواده»، اتاق فکر و تیم خوبی را شکل داده است. از جمله معصومه رامهرمزی، احمد وائدی و مرجان بیات (سردبیران روزهای مختلف) و تمامی عوامل علی الخصوص مدیران تولید این برنامه که هسته اصلی آن هستند.
 
بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» با اشاره به محیط دوستانه «عصر خانواده» اظهار داشت: «عصر خانواده» در محیطی آرام و دوستانه در حال فعالیت است و به نظرم، در برنامه تلویزیونی حفظ حرمت متقابل، حمایت تمامی عوامل و همچنین میزان پیامک‌های بیننده خیلی مهم است. خدا را شکر این مورد در این گروه صدق می‌کند و موجب می‌شود تا تحت نظر یک مدیر برنامه خوبی شکل بگیرد و مردم آن را بپذیرند.
 
قدیریان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از گذشت چند ماه متوجه شدیم که برنامه «عصر خانواده» ارتباط خوبی با بیننده برقرار کرده است. از مخاطبان عزیز خواهش می‌کنم تا مثل همیشه با ما بیشتر در تماس باشند و نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند. به دلیل اینکه عوامل ما آنها را جهت پیشبرد برنامه در آیتم‌های خود به کار می‌برند.

گفتنی است؛ مخاطبان «عصر خانواده» از طریق شماره پیامک 30000211 می‌توانند نظرات خود را برای این برنامه ارسال کنند.
 

انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار