ماموریت سری روسیه در قطب شمال/ بیش از 150 نظامی روس به منطقه اعزام شدند

وزارت دفاع روسیه از اعزام دو جوخه از نظامیان آموزش دیده به قطب شمال خبر داد.

اعزام بیش از ۱۵۰ نظامی روسیه به قطب شمال برای یک ماموریت سری
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ وزارت دفاع روسیه نخستین گروه آموزش دیده از سربازان را برای یک ماموریت سری به قطب شمال اعزام کرده است.

"ژنرال دیمیتری بولگاکف"، معاون وزیر دفاع روسیه در این باره گفت: روسیه امروز نخستین جوخه از نظامیان بخش بوم شناسی را به "نوریلسک"، شهر شمالی روسیه در قطب شمال اعزام کرده است تا عملیات پاکسازی محیط زیست این منطقه را آغاز کنند.

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد جوخه نظامیان آموزش دیده برای انجام یک ماموریت سری به این منطقه فرا خوانده شده‌اند و برای پاکسازی یک منطقه نیازی به نیروهای ویژه و دوره دیده نیست.

این مقام ارشد روس همچنین اعلام کرد، دومین جوخه شامل ۹۴ نظامی آموزش دیده فردا دوشنبه به جزایر "زملیا نوایا" در ۲۸۹۰ کیلومتری شمال شرق مسکو اعزام می‌شوند تا این شهر صنعتی در شمال روسیه را پاکسازی کنند. وی از استقرار تمامی نیروهای نظامی بوم شناسی در قطب شمال تا پایان ماه آینده میلادی خبر داد.

طبق برآوردهای اولیه وزارت دفاع روسیه در مجموع ۱۸۶ سرباز آموزش دیده در عملیات پاکسازی شهرهای صنعتی شمالگان شرکت خواهند کرد گفته می‌شود بیش از ۳۹۰۰ تن آهن و زباله‌های صنعتی از این منطقه جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار