معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) خبر داد؛

برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن در ماه رمضان

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: بزرگترین مراسم ترتیل خوانی قرآن به صورت روزانه در ماه رمضان در شبستان امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن در ماه رمضان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد جهانگیرزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: هزار و ۴۵۰ نفر از خادمین این حرم بسیج شدند تا هر روز بهترین خدمات را به زائرین حضرت معصومه (س) ارائه بدهند.
 
وی ادامه داد: بیش از ۴۲۰ نفر از خادمین حرم حضرت معصومه (س) در بخش‌های فرهنگی در ماه رمضان فعال هستند، بزرگترین مراسم ترتیل خوانی قرآن به صورت روزانه در ماه رمضان در شبستان امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.
 
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: برنامه ترتیل خوانی این حرم به صورت زنده در ماه رمضان از شبکه‌های سه و نور پخش خواهد شد. همچنین مراسم ترتیل خوانی قرآنی نوجوانان را در این ماه در حرم حضرت معصومه (س) پیش بینی کردیم.
 
جهانگیرزاده با اشاره به برنامه ترتیل خوانی قرآن خواهران در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این برنامه ترتیل خوانی قرآن توسط خواهران در شبستان نجمه خاتون به صورت روزانه در ماه رمضان برگزار خواهد شد، همچنین در این ماه برنامه افطاری در حرم حضرت معصومه (س) داریم.
 
وی ادامه داد: در ماه رمضان ۳۳۰ هزار نفر از افطاری حرم حضرت معصومه (س) بهره مند می‌شوند، سه هزار و ۵۰۰ نفر هر روز از افطار گرم این حرم بهره‌مند خواهند شد. همچنین افطاری ساده را در ایستگاه‌های صلواتی بین زائرین و مجاورین حرم حضرت معصومه (س) توزیع خواهیم کرد.
 
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: ایستگاه راهنمای زائر را در ماه رمضان راه اندازی می‌کنیم. این ایستگاه‌ها در بلوار بهار، صحن جامع فاطمی و میدان آستانه هستند، همچنین برنامه ریزی جامعی را برای برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه (س) داریم.
 
جهانگیرزاده در پایان با اشاره به برنامه‌های شب قدر حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: این برنامه در همه رواق‌ها و شبستان‌های این حرم از ساعت ۲۲ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲: ۳۰ بامداد ادامه دارد و آیت‌الله سعیدی در شب ۲۳ رمضان برنامه احیای شب قدر را در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌کند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.