تبریز؛

انتخاب مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز به عنوان مرکز برتر

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرکز برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛لوح سپاسی با امضاء دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان و دکتر حمید یعقوبی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این موضوع به دانشگاه تبریز اعلام و از مرکز بهداشت این دانشگاه تقدیر شده است.
 
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: آینده روشن این سرزمین و سلامت نسل امروز و فردای آن مدیون تلاش هایی است که برای ارتقای سطح سلامت جامعه صورت می گیرد.
 
مشارکت موثر در زمینه برنامه های بهداشتی و درمانی و ارتقای سلامت دانشجویان نمونه بارزی از این تلاش های ارزشمند است.
 
 ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رییس و همکاران محترم مرکز مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان مرکز بهداشت و درمان برتر سال 1395 و حائز رتبه اول در بین دانشگاه های سطح یک( بالای 15 هزار نفر دانشجو)، بر می گزیند.
 
دکتر حسین ساعی، رییس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز، نیز در این ارتباط با اشاره به بخشی از عملکرد این مرکز در سال گذشته گفت: انجام پایش سلامت دانشجوبان، ارایه خدمات درمانی نزدیک به 24 هزار نفر، برگزاری 15 دوره کلاس آموزشی، برگزاری همایش های مختلف بهداشتی درمانی، بازدید منطقه ای از مراکز بهداشت دانشگاههای  زیر مجموعه منطقه سه دانشگاهها، اجرای برنامه بهداشت دهان ودندان برای ورودی های جدید، همکاری با سازمان انتقال خون، همکاری با شورای HSE، برگزاری دومین گردهمایی روسای مراکز بهداشت منطقه سه، فعال سازی سایت مرکز بهداشت دانشجویان، انتشار بروشور، کتاب آموزشی و ماهنامه تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی کمک های اولیه ، اصول اولیه بهداشت و ... از جمله فعالیت های این مرکز در سال گذشته بود.
 
به گفته وی مرکز بهداشت دانشگاه تبریز از سال 1330 راه اندازی گردیده است، و در حال حاضر نیز با ارایه خدمات چون پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت محیط و تزریقات به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه خدمات ارائه می نماید.
 
 
انتهای پیام/ش
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.