زخم هاى بازی های رایانه ای +اینفوگرافی

بازی‌های رایانه‌ای با گسترش و محبوبیت چشمگیری در میان مردم و به ویژه کودکان مواجه شده است.

زخم هاى بازی های رایانه ای +اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز که بازی های رایانه ای یکی از سرگرمی های پرطرفدار در کودکان تبدیل شده نیاز است که مطالب و نکاتی را در مورد این مسئله بدانیم. یکی از نکات بسیار مهمی که باید مدنظر داشت این است که بکار بردن هر وسیله ای ممکن است خطراتی را ایجاد کند.
 
 
برخی از مردم به خصوص والدین فکر می کنند که بازی کردن با بازی های رایانه ای برای کودکان مفید است، زیرا دارای مزایایی از قبیل: جلوگیری از بیرون رفتن، یادگیری رفتارهای ناهنجار و ... می‌باشد.
 
اما والدین باید بدانند که جلوگیری از حضور کودکان در بازی‌های بیرون از خانه نیز آسیب‌های فراتری بر روی سلامت فرزندان دارد. آسیب‌هایی که گاه در همان کودکی و گاهی در سنین بالاتر گریبان‌گیر فرزند و خانواده می‌شود. بیماری‌های چشمی، آسیب رسیدن به ستون فقرات، پیامد‌های منفی بر گردش خون، تاثیرات منفی بر استخوان‌سازی در سنین کودکی و... از جمله مضرات بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌روند.
 
 زخم هاى بازی های رایانه ای +اینفوگرافی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۴ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام من یه بازی ساز ایرانیم. معذرت میخوام ولی نود درصد این مورد ها رو واقعا معلوم نیست کی از خودش دراورده. فعلا اعلام شده بیشتر جمعیت ایران گیمر هستن نه ۱۵ میلیون نفر. بعدشم شما باید به جای مقابله با کال اف دیوتی و بتلفیلد که فرهنگ ما رو در بازیهاشون مورد هدف قرار میدن از بازی ساز های ایرانی حمایت کنیذ، نه اینکه گیم رو الکی بکوبید تا کلا در این عرصه پرچمی از ما بالا نباشه. الان همین سه تا بازی فرمانده مقاومت و سفیر عشق و مختار چقدر خوب خودشونو نشون دادن! یه خورده فکر کنید...
Iran (Islamic Republic of)
گیمر
۱۴:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما واقعا خودتون رو مسخره کردید یه مشت پیام چرت می زارید اون موقع گذشت که قصه خوندن مادر بزرگ جز تفریح حساب بشه تا یه بازی خوب می زارن شما فیلترش می کنید تو دنیا صنعت گیم ملیاد هه دلار گردش مالی دارد به جای اینکه فواید بازی ها را بگویید دارید همچین مزخزفاتی را بلغور میکنید واقعا که.
همه این چیزایی که گفتید مربوط به زیاد نشستن پشت گیمه شما باید افراد را با بازی و بازی سازی اشنا کنید
هر بازی یه رده بندی سنی هم دارد برلی اطلاع گفتم