حجت الاسلام و المسلمین بهرامی مطرح کرد؛

مردم برنده واقعی انتخابات بودند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه برنده واقعی انتخابات مردم بودند، گفت: مباحث سیاسی و انتخاباتی تمام شده و ما باید مانند گذشته در کنار یکدیگر برادری و برابری خود را حفظ کنیم.

مردم برنده واقعی انتخابات بودندبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تقدیر از حضور پر شکوه مردم پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: انتخابات در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و آنچه مد نظر مقام معظم رهبری بود یعنی مشارکت حداکثری اتفاق افتاد و برنده واقعی این انتخابات مردم بودند.

وی با اشاره به وجود سلایق سیاسی مختلف در کشور افزود: هر کسی سبک و روشی را می پسندد اما مهم این است که دل‌های ما متفرق و متشتت نشود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تصریح کرد: مباحث سیاسی و انتخاباتی تمام شده و ما باید مانند گذشته در کنار یکدیگر برادری و برابری خود را حفظ و دشمنان کشور را ناامید و مایوس کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است، گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خدا به ما عطا کرده و باید به خوبی از آن پاسداری کنیم؛ وظیفه تمام کارگزاران نظام است که تلاش خویش را در جهت حفظ این انقلاب به کار بگیرند. 

وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رعایت امانت و صداقت در مسئولیت‌ها گفت: اساس همه مسئولیت‌ها، تدین، امانت و صداقت است، اگر آدم‌های کارآمد، امین و صادق نباشند کارآمدی آنها به نفع نظام و مردم تمام نخواهد شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار