ایلام؛

معدوم‌سازي 4 تن فرآورده‌ خام دامي فاسد

رئيس اداره دامپزشكي شهرستان ايلام از ضبط و معدوم سازي چهار تن فرآورده‌هاي خام دامي فاسد غيرقابل مصرف توسط دامپزشكي ايلام خبر داد.

معدوم‌سازي 4 تن فرآورده‌ خام دامي فاسدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمد علی‌رحمی رئيس اداره دامپزشكي شهرستان ايلام عنوان کرد: مقدار سه هزار و 833 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف و تعداد 200 عدد کله پاچه گوسفندی همراه با سیرابی که به علت نگهداری در شرایط نامناسب دچار فساد شده بودند از اماکن عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی ضبط و با مجوز مقام قضایی معدوم سازی شد.

محمد علی‌رحمی عنوان کرد: کارشناسان دامپزشکی شهرستان ایلام به صورت مرتب از اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان بازدید و نسبت به ضبط فرآورده‌های فاسد و غیرقابل مصرف اقدام می‌کند.

علی‌رحمی از شهروندان گرامی درخواست کرد با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و فساد پذیری فرآورده‌های خام دامی، از خرید از مراکز غیرمجاز خودداری و در هنگام خرید به مهر و برچسب دامپزشکی بر روی لاشه توجه و دقت کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق تلفن چهار رقمی 1512 یا تلفن 32220266 اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.