یاسوج؛

یاسوج میزبان جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس

معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: در این جشنواره که از یکم تیرماه برگزار می شود گروه های تئاتر معلولان از استان های بوشهر، فارس، هرمزگان و خوزستان شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید هدایت اله افشارمهر با اشاره به اینکه آثار نمایشی راه یافته به این جشنواره یکم تا چهارم آذرماه امسال در سالن های هنری یاسوج به نمایش گذاشته می شود افزود: بالابردن آگاهی عمومی،تغییرنگرش منفی به افراد دارای معلولیت، تقویت حس مسئولیت پذیری ،رعایت حقوق معلولان و شکوفایی خلاقیت ها و استعدادهای هنری قشر معلول از اهداف این جشنواره است.

کارشناس هنری اداره کل بهزیستی استان نیز بر اهمیت برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان خلیج فارس در پرورش استعدادهای هنرمندان معلول اشاره کرد و گفت: این جشنواره در قالب نمایش تئاترهای صحنه ای، خیابانی و محیطی و کودک و نوجوان برگزار می شود.

کریم رهیده با بیان اینکه 18 هزار معلول در استان و جود دارد افزود: گروه های علاقمند تئاتر، متون نمایشی خود را تا پنجم تیر96 به دبیرخانه این جشنواره در بهزیستی استان یا به آدرس  teater@chmail.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: اعلام نتایج بازخوانی 15 تیرماه، زمان بازبینی پنجم مهر و اعلام نتایج بازبینی متون 25 مهر 96 است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.