زابل؛

همایش طلایه‌داران تبلیغ در زابل برگزار شد

در آستانه ماه مبارک رمضان، همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور روحانیان و مبلغان منطقه و اعزامی صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد.

همایش طلایه‌داران تبلیغ در زابل برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در آستانه ماه مبارک رمضان، همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور روحانیون و مبلغین منطقه و اعزامی صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در این همایش گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای تقرب الی الله است و هر چه نسل‌های جوان را بیشتر با معنویات مأنوس کنیم آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته و رویش معنویت جامعه را بیمه خواهد کرد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: گفتمان‌های دینی و حلقه‌های معرفت در مساجد تشکیل شود و سطح معرفتی مؤمنین را افزایش دهید؛ چرا که افزایش معرفت و بصیرت جامعه، در مقابل هجمه شدید دشمن بهترین روش برای واکسینه کردن است.
 
عارفی با بیان اینکه حضور بیش از ۱۵۰ روحانی و مبلغ بومی و اعزامی را ساماندهی خواهیم کرد، اظهار کرد: شهرستان زابل با بیش از ۱۹۰ مسجد، ظریفت مناسبی برای فعالیت فرهنگی در ماه مبارک رمضان را دارد.

 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار