گفتگوی اختصاصی با ستاره کره ای لخویا

ستاره تیم فوتبال لخویای قطر پس از تساوی مقابل پرسپولیس درباره شرایط این مسابقه اظهار نظر کرد.

نام تائه هی، ستاره کره ای تیم لخویای قطر که در بازی مقابل پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این دیدار اظهار داشت: بازی مقابل پرسپولیس بسیار بازی سختی بود چرا که آنها تیم خیلی خوب و قدرتمندی هستند. فکر می کنم نتیجه مساوی برای ما مطلوب بود و حالا باید برای دیدار برگشت آماده شویم.
 
تائه هی افزود: قبول دارم که پرسپولیس بازی بهتری نسبت به ما انجام داد. به هر حال آنها در ورزشگاه خانگی خود بازی می کردند. پرسپولیس چند موقعیت خوب مقابل ما داشت و در مجموع می توان گفت از ما بهتر بازی کرد.
 
وی ادامه داد: البته این بازی خانگی برای ما هم وجود دارد و حالا این ما هستیم که در خانه باید به مصاف پرسپولیس برویم.

هافبک تکنیکی لخویا در خصوص غیبت تماشاگران پرسپولیس در این دیدار گفت:  طبیعی است که این اتفاق برای ما خوب بود و پرسپولیس از این موضوع صرر کرد. هواداران همیشه شگفت انگیز هستند و کمک خاصی به تیمشان می کنند؛ بنابراین ما امروز از حضور نداشتن هواداران تیم پرسپولیس سود کردیم.
 
تائه هی در مورد اینکه پرسپولیس در قطر توانایی پیروزی برابر لخویا را دارد اذعان داشت: فوتبال هرگز قابل پیش بینی نیست و از طرفی حریف ما تیم بسیار خوبی دارد و حتی می تواند ما را در خانه شکست دهد. تیم ما باید از همه نظر برای این بازی سخت آماده باشد.
 
بهترین بازیکن لخویا در دیدار مقابل پرسپولیس در خصوص میزبانی ایران خاطرنشان کرد: ایران کشور خوبی است و ما در این چند روز میزبانی خوبی از آنها شاهد بودیم. هتل اقامت ما و غذای ما هم مطلوب بود و هیچ مشکل خاصی در این کشور وجود نداشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار