کرمان؛

قدردانی از شرکت آب و فاضلاب روستایی کرمان

وزیر نیرو از تلاش های شرکت آب و فاضلاب روستایی کرمان برای تامین آب روستاها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید چیت چیان با امضای تقدیرنامه ای که در پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان منتشر شده، تاکید کرده است توسعه روستاها مرهون تلاش ارزشمند مدیران و کارکنانی است که با روحیه جهادی در عرصه آبرسانی به روستاها جهاد می کنند.

به این وسیله از تلاش های مجدانه مدیرعامل و کارکنان شرکت ابفار کرمان برای تحقق اهداف دولت در زمینه آبرسانی روستایی تقدیر و تشکر می کنم.

شرکت آبفار استان کرمان در 4سال گذشته موفق شده است با اجرای طرح های آبرسانی روستایی، با هزینه ای بالغ بر دو هزار و سیصد و پنج میلیارد ریال امکان دسترسی مردم 659 روستا را به نعمت آب شرب فراهم کند.

در نتیجه این تلاشها مردم 230 روستا برای اولین بار به نعمت آب شرب بهداشتی و لوله کشی دست یافتند و 169 روستا در سطح یک و 259روستا در سطح 2 از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

شرکت آب فاضلاب روستایی استان کرمان همچنین در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سال 95 به شکل همزمان آبرسانی به 513 روستا را از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی آغاز کرد.

این روستاها در تمام نقاط استان از کرمان، انار، رفسنجان و سیرجان درشمال استان تا قلعه گنج، رودبارجنوب و جیرفت در جنوب استان و نیز بم و نرماشیر درشرق استان پراکنده هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار