نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد+تصاویر

با مشاهده این مطلب از راز افزایش توریستهای این کشور مطلع می‌شوید.

نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زادگاه ملانیا همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اصل کشور اسلوونی می‌باشد. او در سال ۲۰۰۱ مقیم دائم آمریکا و از سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شده است.

ظاهرا اقبال به کسانی که با توریستها در کشور اسلوونی سر و کار دارند رو کرده چرا که نام ملانیا گردشگران بسیاری را به این کشور جذب کرده است.

پس از ازدواج ملانیا با ترامپ و به شهرت رسیدن این زن، روز به روز تعداد گردشگرانی که به کشور اسلوونی سفر می کنند رو به فزونی است. طبق گزارشهای هتلی در این کشور، تعداد مسافران خارجی آنها که در این هتل اقامت دارند 30.6 درصد افزایش داشته، این در حالی است که آمار افزایش حضور گردشگران داخلی آنها در هتلشان فقط 22.5 درصد بوده است.

به گفته تحلیلگران، چهره های مشهور می توانند عامل بسیار مهمی برای جذب  توریستها به یک کشور باشند که نتیجه آن بهبود شرایط اقتصادی در کشوری مانند اسلوونی است که پیشرفت آن در زمینه گردشگری غیر قابل انکار است، همچنین با بررسی رشد اقتصادی این کشور در سال جاری به رقم 3.6 درصد رسیده اند که این عدد در سال گذشته 2.5 بوده و نرخ بیکاری نیز در چند وقت اخیر از 12 درصد به 10.2 درصد کاهش پیدا کرده است.

اسلوونی کشوری است در جنوب اروپای مرکزی که پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن لیوبلیانا است، این کشور از سوی غرب با ایتالیا، از شمال با اتریش، از جنوب و جنوب شرقی با کرواسی و از سمت شمال شرق با مجارستان هم‌مرز است.


نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد

نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد

نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد

نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد

نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد

نام ملانیا برای مردم این کشور پولساز شد


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
دوستان عزیز در نظر داشته باشید توریستهای بین المللی در دنیا به چند حالت مختلف سفر میکنند:
1- توریستهایی که به جهت بازدید مکانهای دیدنی دنیا به کشورهای مختلف مثل ایران سفر میکنند.
2- توریستهایی به دلایل علمی مثل سمینارها ، کنفرانسها و غیره که دعوت می شوند سفر میکنند.
3- تورستهایی که صرفا" بخاطر آشنایی و دوستی با زنان و دختران و معاشرت با انها به کشورهای خاص سفر میکنند که عمدتا این گروه را مردان و جوانان تشکیل می دهند.
لذا یکی از دلایل افزایش سفر به اسلوونی این دلایل می باشد.
ارادتمند.
Iran (Islamic Republic of)
قدير
۰۸:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
پس از ازدواج ملانیا با ترامپ و به شهرت رسیدن این زن، روز به روز تعداد گردشگرانی که به کشور اسلوونی سفر می کنند رو به فزونی است. ....حالا اون خودشو لوس ميكنه و دست رد به ترامپ ميزنه